תזונת ספורט

>

עוסקים

בספורט?

אתם משקיעים בעצמכם.  משקיעים זמן ומאמץ באימוני ספורט לא קלים, פעם, פעמיים או מספר פעמים בשבוע.  ובשביל מה? בשביל הכיף, קודם כל...

.אבל גם כדי להגדיל מסת שריר, להתחזק, לדחוף את הגוף שלכם קדימה ולקבל ממנו יותר. 

אני מזמינה אתכם לחשוב, מה הגוף שלכם צריך כדי להגיע להישגים אלה, ואיך אורח החיים שלכם, מעבר לאימון, משפיע השפעה מכרעת על ההישגים שלכם.  מעבר לכך- אורח החיים שלכם יקבע עד כמה אתם בריאים ועד כמה תצליחו להימנע ממחלות לאורך השנים!

 

החיים המודרנים לא מקלים עלינו בשמירה על הבריאות:  לחץ של זמן, לחצים בעבודה, המון פיתויים על הדרך רק "לחטוף" משהו, במקום לאכול ארוחה מזינה.  הגוף לא מקבל את האנרגיה שהוא זקוק לה, ואת חומרי הבנייה שהוא צריך לשרירים ולשאר מערכות הגוף השומרות על תפקוד תקין.

 

אורח החיים הבריא כולל פעילות גופנית (לזה אתם כבר דואגים...), שינה טובה, הימנעות מסטרס, שתיית מים ובעיקר- תזונה בריאה!

 

לעוסקים בספורט חשוב במיוחד להשלים חוסרים תזונתיים כמו חלבון, שומן, ויטמינים ומינרלים.  את רובם הגדול ניתן להשיג באמצעות התזונה, ואם מתגלים חוסרים מיוחדים- גם תוספי תזונה ישלימו את העבודה. 

 

חשוב לכל אחת ואחד מכם לבדוק את עצמכם, האם אתם חשים בטוב, האם יש לכם תופעות של עייפות, התכווצויות שרירים, חשקים למתוק או סימפטומים אחרים המעידים על חוסרים תזונתיים.  לא תמיד זה קל לאבחן- ולכן יש לכם אותי!

 

באמצעות הידע בתזונה טבעית, אוכל לכוון אתכם ולענות על שאלות כמו:

 

מה לאכול לפני/ אחרי אימון?

אילו תוספים, אם בכלל, כדאי לקחת?

איך לפתור בעיות כמו שרירים תפוסים, עייפות, דלקות ועוד.

 

אני מאבחנת את המצב, עורכת תשאול מקיף על אורח החיים, מחלות, תזונה ומסתמכת גם על בדיקות דם, ומתאימה לכל אחד את התזונה האישית עבורו.

 

חשוב לי שהתכנית התזונתית תתאים ותהיה פרקטית עבור אדם, כי השינוי הוא מאתגר וצריך להתאים לסדר היום ולחיים.