נשנושים שמפריעים לכם לרזות

 

אם אתם רוצים לרזות, וקצת מרגישים "תקועים" למרות שאתם נמנעים מפחמימות, נסו לחשוב, אם אולי אתם מגזימים בנשנושים.  אני לא מדברת על גלידות וביסלי, אלא על נשנושים "לגיטימיים" כמו אגוזים, גבינות, קפה עם שמנת, שוקולד 85% ופירות.

 

אז קודם כל- מתי אנחנו מנשנשים?

1. כשיש פיתויים בסביבה שלנו. השתדלו לא לקנות.

2. כשלא אכלנו כמו שצריך.  הקפידו על ארוחות מסודרות, משביעות ומלאות

3. כשאנחנו משועממים, עצובים, בודדים...נסו למצוא פתרונות אחרים לרגשות האלה, שאינם אוכל.

 

הנשנוש לאורך היום לא קורה סתם.

ולא בגלל שאנחנו חלשי אופי. זהו מאזן הורמונלי ועלינו להיות מודעים למצבנו ולאכול בצורה מודעת.

 

אחרי תקופה בה תאכלו בצורה מסודרת, ארוחות טובות ומשביעות, ירד החשק למתוק והצורך לנשנש (בחיי!).

 

ולגבי עניין ה"טעים"-החליטו מראש על כמות סבירה של "טעים" לאורך היום, ואכלו מנת ביניים קטנה, למשל בשעות אחר הצהריים.  קפה, חופן אגוזים או פרי.

או בערב למשל- כמה קוביות גבינת גאודה וזיתים.

אם אתם באמת רוצים לרזות- הסתפקו בארוחת ביניים אחת קטנה ולא יותר.

ואם קשה לכם להקפיד- דברו איתי, ונסדר מחדש את התפריט ביחד!

 

ליטל- 050-7481581

Please reload