הארוחה החשובה ביותר ביום. האמנם?

הדעה הרווחת היא, שארוחת בוקר היא הארוחה החשובה ביותר במהלך היום.

האם זה נכון? ולמי?

האמת היא' שיש בזה משהו!

 

הבסיס לאמירה הזו הוא לדעתי, בעובדה שרובנו יוצאים בבוקר מהבית ולא פנויים במהלך היום להכין, לבשל, לשבת ולאכול בצורה מסודרת.  בבוקר אנחנו בבית, יכולים לאכול ארוחה טובה לפני היציאה מהבית ולתת לעצמנו פתיחה טובה ליום.  כי בהמשך היום...מי יודע איפה נהיה ומה נעשה.

עד כמה ארוחת הבוקר חשובה?

זה תלוי... בכם.   שימו לב:

1.האם אתם רעבים בבוקר?  לפני שאתם יוצאים מהבית?

 

אם כן- השקיעו והכינו לעצמכם ארוחה טובה.  גם אם הבוקר לחוץ, נסו להתארגן מראש ולמצוא את הזמן בבוקר לאכול.

2. אתם לא רעבים בבוקר בכלל?

אין בעיה.  אתם יכולים להקדים את ארוחת הצהריים, אם אינכם רעבים בבוקר.  אבל- שימו לב שאתם לא מחפשים נשנושים או שותים 3 כוסות קפה במקום... אם יש לכם צורך לנשנוש או לקפה אז הגוף כנראה זקוק לאנרגיה, ושווה לנסות ולאכול ארוחה אמיתית כדי לענות על הצורך האמיתי.

3. אתם מרגישים צורך לאכול, אבל רק בבוקר המאוחר?

כדאי לשים לב ולהתארגן מראש בהתאם.  לקחת אתכם קופסא מוכנה בצאתכם מהבית עם ארוחת בוקר שתוכלו לאכול בעבודה, בלימודים או בכל מקום שתהיו בו כשהרעב יגיע. 

 

ומה אוכלים בבוקר?

כמובן, שימו לב למרכיב הארוחה.  ארוחת בוקר זה לא מאפה, ולא דגני בוקר.  אלה יתנו תחושת שובע רגעית, אבל לאחר זמן קצר יגיע שוב הרעב. 

ארוחת בוקר "אמיתית" היא כזו ששומרת אותנו שבעים לכמה שעות ואנרגטיים לאורך היום, וכוללת חלבונים, שומנים וירקות.  ביצים מטוגנות בחמאה, טונה, יוגורט שומני ללא תוספת סוכר, ירקות טריים או מוחמצים.  

ארוחת בוקר טובה תשפיע על המשך היום!   

ככל שתקפידו על ארוחת בוקר בריאה יותר כך תגיעו לארוחת הצהריים פחות רעבים, דבר שיעלה את הסיכוי שתוכלו ארוחת צהריים בריאה ותמנעו מ"לחטוף" איזה בורקס לסיפוק מיידי.

 

 

 

Please reload