תוספי תזונה

>

תוספי תזונה

בגדול, אני בעד לצרוך את הרכיבים התזונתיים שלכם מהמזון.  אך ישנם מקרים בהם אמליץ על תוסף תזונה מסויים לאדם, לתקופה מוגבלת, מתי שאאבחן את הצורך.

השוק היום רווי בויטמינים, מינרלים, חומצות שומן ועוד תוספים שממלאים את המדפים בבתי הטבע ומבטיחים לנו בריאות.  

זה נכון שגופנו זקוק לויטמינים ומינרלים אלה, רק שאת רובם ניתן לקבל מהתזונה, אם היא נכונה.

עלינו לדאוג לאכול מזון שהוא טרי, איכותי, מגוון ומלא ברכיבים הנכונים, 

ובמקביל חשוב שנדע להימנע ממוצרים ה"שודדים" לנו את הרכיבים האלה מהגוף.

כל פעם שאנו אוכלים תירס, לדוגמא, הגוף משקיע ויטמינים ומינרלים בניסיון לעכל אותו, כך שלמעשה מאכילת תירס יצאנו בחוסר, במקום להרוויח.

ובכל זאת, ישנם מקרים מסויימים בהם אני מאבחנת חוסרים, וממליצה על תוסף מסויים לאדם:

למשל- ויטמין B12 לאדם בתזונה טבעונית, או אדם שיש לו בעיות ספיגה וחסר לו B12 באופן חמור.

מגנזיום- במיוחד לעוסקים בספורט ולאנשים שחווים סימפטומים שונים המעידים על מחסור במגנזיום.

אומגה 3- ממליצה כמעט לכולם, כי קשה מאוד להשיג אותו בתזונה המערבית.

 

לקבלת המלצות אישיות עבורכם- פנו אליי בהקדם.